Bodypump

 

Bodypump

BODYPUMP is een barbell workout, ontworpen om  strak, slank en fit te worden. De combinatie van wetenschappelijk onderbouwde bewegingen, motiverende instructeurs en geweldige muziek helpt u veel meer te bereiken dan u alleen zou kunnen.

Bodypump is de originele barbell les voor de versterking van het hele lichaam. Tijdens dit programma van 60 minuten daagt u, met behulp van de beste krachtoefeningen, al uw belangrijke spiergroepen uit. Fantastische muziek, professionele instructeurs en gewichten naar keuze inspireren u om het beste uit uzelf te halen.

Na een Bodypump-workout heeft u gemiddeld (en gemakkelijk) 430 calorieën verbrand! Dit komt door de 1000 (en één) herhalingen (reps) en het feit dat u uw hele lichaam intensief traint op de maat van de opzwepende muziek.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=MtaJU0WK2ko

Bodypump lessen

Dag
Tijd
Les
Zaal
Maandag
10:15-11:15
Shape Studio
Maandag
19:00-20:00
Shape Studio
Woensdag
10:15-11:15
Shape Studio
Woensdag
20:00-21:00
Shape Studio
Donderdag
10:15-11:15
Shape Studio
Donderdag
18:00-19:00
Shape Studio
Zaterdag
09:15-10:15
Shape Studio
Zondag
10:15-11:15
Shape Studio

Lesinhoud Bodypump

SoortKracht: veel herhalingen met weerstand van (lichte) gewichten
Voor wieIedereen
Duur60 minuten
IntensiteitGemiddelde intensiteit – Zweet op ‘t voorhoofd
VerbruikGemiddeld 560 CALORIEËN
MaterialenBarbell, gewichten en verstelbare step
Resultaten
  • Meer kracht
  • Slanker en strakker
  • Train alle spiergroepen
LocatieBerkel & Rodenrijs
Purmerend
Heemskerk

Breda

Rotterdam aan de Maas

Voorschoten
Rotterdam Terbregge

Bodypump introductievideo

Bodypumplessen in beeld bij MyLife

Veelgestelde vragen over Bodypump

  • Wat heb ik nodig voor Bodypump?
    Alles wat u nodig heeft is comfortabele sportkleding, goede sportschoenen, een flesje water en een handdoek. U traint met een barbell (halter) met schijven en een step. Deze materialen hoeft u zelf niet mee te brengen.
  • Hoe fit moet ik zijn voor Bodypump? 
    De Bodypump instructeur geeft veel opties zodat iedereen mee kan doen. Het is verstandig om te beginnen met lichte gewichten of alleen met de barbell zonder gewichten. Begin rustig en doe maximaal twee lessen per week en bouw op van 4 of 5 nummers naar een volledige les. U zult merken dat u al na een paar keer fitter en sterker wordt.
  • Ik ben zwanger, kan ik dan aan Bodypump doen? 
    Veiligheid is onze hoogste prioriteit, dus we raden u aan om eerst advies in te winnen bij uw arts of verloskundige, zij zijn op de hoogte van uw medische situatie. Vertel altijd voor de les aan de instructeur dat u zwanger bent. De instructeur geeft u enkele opties tijdens de les.

Vergelijkbare lessen