Archieven

Hoe kan ik deelnemen aan een les?

U kunt als lid op drie manieren een les reserveren: Via de MyLife Fitness app In de club via de Unity self Met uw WellnessKey Lessen zijn vanaf 1 week…

Hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?

Wij werken bij MyLife voor alle abonnementsvormen met een automatische incasso. Het is niet mogelijk om de kosten voor uw lidmaatschap contant of via pin af te rekenen.

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Bij MyLife staat privacy hoog in het vaandel! Daarom verwerken wij persoonsgegevens altijd in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Bekijk hier het MyLife privacybeleid.

Hoe beëindig ik mijn abonnement?

Wilt u stoppen met sporten bij MyLife? Dan kunt u uw abonnement opzeggen bij de receptie van uw MyLife club. Wij zullen u dan vragen om een opzegformulier in te…

Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk bevriezen?

Het kan handig zijn om uw abonnement tijdelijk te bevriezen, bijvoorbeeld als u een medische ingreep ondergaat. U kunt uw abonnement maximaal 3 maanden bevriezen mits u voorafgaand een medisch…

Wat houdt tevredenheidsgarantie in?

MyLife biedt een unieke manier om laagdrempelig te kunnen beginnen met sporten: de eerste maand tevredenheidsgarantie. Dankzij de tevredenheidsgarantie kunt u een maand lang onze MyLife Clubs ontdekken. Bevalt het niet? Dan kunt…

Mag ik in andere MyLife clubs sporten?

Jazeker, dat mag. Wij bieden u graag flexibele mogelijkheden. Uw abonnement is daarom in al onze MyLife clubs geldig. Als u lid bent in Bergschenhoek, dan kunt u helaas niet…

Wat betekent all-inclusive sporten?

Bij MyLife betekent all-inclusive sporten dat u met uw abonnement onbeperkt van al onze faciliteiten gebruik kunt maken. Of u nu gebruik maakt van de zonnebank, de kinderopvang of de Milon…

Vanaf welke leeftijd mag ik bij MyLife sporten?

Alle leeftijden zijn welkom bij MyLife. Er gelden een aantal leeftijdsregels voor het sporten bij MyLife: 1 tot 14 jaar  Je kunt geen eigen abonnement afsluiten. Je ouders dienen lid…